Nursing Room #1 : Lippo Mall Kemang (Bilingual)

Good morning folks,

I was in the Mall, and I was thinking maybe it’s a good idea to give reviews about nursing rooms. Since we have Izzy, Nursing rooms, Lactation rooms, or Mother’s rooms are definitely my go-to places, or an escape when I want to sit down and relax, escaping from the hectic Malls. Of course, it’s a place for me to peacefully breastfeed Izzy or change her diaper. Let’s just say I’m not that much of a Mall person. I go only if I need to buy something or I have an appointment with my family or friends. Although I’m an extrovert person, I don’t like to go to the Mall for the sake of window shopping, refreshing, or looking around. I don’t really enjoy it. I always prefer outdoor activities. Malls are normally so crowded, packed, noisy, and too much hassle which makes me dizzy sometimes. It’s also full of slow walking people, which I really dislike. Mommy and Daddy Bear are fast walkers! I don’t blame that some people enjoy going to the Mall, it’s just not my thing to be honest. That’s why the comfy, clean, and occasionally interesting nursing room will be my best-place-to-go-to in the Mall.

Today, I want to give a review about the nursing room in Lippo Mall Kemang. The Mall itself is quite nice, since it has a good selection of restaurants, and most of them have an outdoor area. Me like it! It’s a quite new building next to the Kemang Village apartment in South Jakarta. Let’s get back to the topic and give a review about their Mother’s room.

Izzy the Wander Bear - Nursing Room, Lippo Mall Kemang
Izzy the Wander Bear - Nursing Room, Lippo Mall Kemang

*Rating scale: 1 = Not Satisfied, 5 = Very Satisfied.

Atmosphere: 4.5/5

Cleanliness: 4/5

Comfiness: 4/5

Layout and design: 4.5/5

Range of facilities4/5


Please also check our vlog to see more about this article:


——————————
Judul: Ruang Perawatan #1 : Lippo Mall Kemang

Selamat pagi kawan,

Saya waktu itu sedang berada di Mall, dan saya berpikir mungkin itu ide yang baik untuk memberikan ulasan tentang ruang perawatan. Karena kami memiliki Izzy, ruang perawatan, ruang laktasi, atau ruang ibu, jelas merupakan tempat saya pergi, atau pelarian ketika saya ingin duduk dan bersantai, melarikan diri dari Mall yang sibuk. Tentu saja, itu adalah tempat bagi saya untuk menyusui Izzy dengan damai atau mengganti popoknya. Katakan saja saya bukan orang yang senang ke Mall. Saya pergi hanya jika saya perlu membeli sesuatu atau saya punya janji dengan keluarga atau teman saya. Meskipun saya orang yang ekstrovert, saya tidak suka pergi ke Mall hanya untuk window shopping, menyegarkan, atau melihat-lihat. Saya tidak begitu menikmatinya. Saya selalu lebih suka kegiatan di luar ruangan. Mall-mall biasanya sangat ramai, penuh sesak, berisik, dan terlalu merepotkan yang membuat saya pusing. Mall juga penuh dengan orang-orang yang berjalan lambat, yang saya benar-benar tidak suka. Mommy dan Daddy Bear adalah pejalan cepat! Saya tidak menyalahkan bahwa beberapa orang senang pergi ke Mall, tapi jujur saja itu bukan saya. Itulah sebabnya ruang perawatan yang nyaman, bersih, dan kadang-kadang menarik akan menjadi tempat terbaik untuk saya kunjungi di Mal.

Hari ini, saya ingin memberikan ulasan tentang ruang perawatan di Lippo Mall Kemang. Mall itu sendiri cukup bagus, karena memiliki pilihan restoran yang bagus, dan kebanyakan dari mereka memiliki area outdoor. Saya menyukainya! Ini adalah bangunan yang cukup baru di sebelah apartemen Kemang Village di Jakarta Selatan. Mari kita kembali ke topik dan memberikan ulasan tentang Mother’s Room mereka.

 * Skala penilaian: 1 = Tidak Puas, 5 = Sangat Puas.

Suasana: 4,5/5

Kebersihan: 4/5

Keyakinan: 4/5

Tata ruang dan desain: 4.5/5

Berbagai fasilitas: 4/5


Silakan juga periksa vlog kami untuk melihat lebih banyak tentang artikel ini:

Comments